۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹

رییس ستاد انتخابات استان تهران:

ثبت نام ۶۰۶ نامزد انتخابات شوراهای شهر در استان تهران نهایی شد

ثبت نام ۶۰۶ نامزد انتخابات شوراهای شهر در استان تهران نهایی شد

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام ۶۰۶ نامزد انتخابات شوراهای شهر در این استان تا ظهر جمعه خبر داد.

شکرالله حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت نام ۶۰۶ نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان تهران تا ظهر جمعه خبر داد و اظهار داشت: در این مدت حوزه انتخابیه شهر تهران بیشترین آمار داوطلبان در استان تهران را به خود اختصاص داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین از ثبت نام بسیاری از داوطلبان به صورت غیر حضوری خبر داد و گفت: این افراد دیگر نیاز نیست به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و باید از سر شماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ منتظر دریافت پیامک با مضمون «اطلاعات توسط فرمانداری تأیید شد، ثبت نام شما قطعی است» باشند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از امروز ۲۰ اسفند، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 5167564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha